poniedziałek, 31 października 2011

Must Have- kardigan z łatami na łokciach

Od jakiegoś czasu w sieciówkach można zauważyć wysyp marynarek i sweterków z łatami na łokciach. Mnie ten trend bardzo przypadł do gustu i z tego względu przyjżałam się większości tego typu ciuchów w różnych sklepach. Oto i one:

(Przepraszam za jakość zdjęcia, ale było robione telefonem). Klasyczny kardigan w kolorze karmelu z ciemno brązowymi łatkami imitującymi zamsz. Takiego właśnie szukałam i to w niego się zaopatrzyłam, choć nie obiecuję, że nie zakupię kolejnego ;p Cena: 79 zł H&M

Koszula z łatami na łokciach H&M 99zł

H&M

H&M 99zł

Kardigan z metalicznymi łatami
Stradivarius 119,90zł (Ostatnio widziałam go w promocji za 69 zł)

Pull&Bear 99,90 zł

To jedne z wielu propozycji, jakie oferują nam popularne sieciówki. Oczywiście same również możemy ozdobić nasz sweterek łatkami. Uwierzcie, że nawet największe beztalencie krawieckie (patrz: ja) będzie w stanie to zrobić :)
Pozdrawiam Was serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz