niedziela, 6 listopada 2011

Bransoletki Lilou- moje przemyślenia


Co to takiego jest? Lilou to bransoletki, składające się z medalika (do wyboru srebrny lub pozłacany) zawieszonego na regulowanym sznurku (obecnie dostępne także srebrne okrągłe bransoletki lub tzw. filofany). Jednak ich wyjątkowość polega na możliwości wygrawerowania własnego napisu na medaliku. To sprawia, że nasza Lilou jest niepowtarzalna i ze względu na grawer ma dla nas sentymentalne znaczenie.
Mnie w Lilou urzekła właśnie ta indywidualność i możliwość noszenia na nadgarstku czegoś, co symbolizuje nam pewne ważne wydarzenia, czy też bliskich nam ludzi. Tym sposobem jestem posiadaczką trzech bransoletek ;p :

(Przepraszam za jakość, ale mój telefon nie podołał ;p)

Pierwszą Lilou zakupiłam w kwietniu (dziewczynka + 4 białe perły). Byłam straaasznie podekscytowana, ponieważ na te bransoletki chorowałam już od dawna. Zdecydowałam się na złoty medalik. Kiedy przyjechałam odebrać upragnione cudo, zakochałam się od pierwszego wejżenia. Zakupienie kolejnych Lilou było więc tylko kwestią czasu ;) Ufff... historia niczym Love Story :D
Jednak z biegiem czasu złoto z medalików zaczęło się ścierać i powstał nieestetyczne, miedziane placki :( Grawer również przestał być widoczny. Dlatego baaardzo żałuję, że zdecydowałam się na pozłacane medaliki. Jakby nie było srebro to srebro i nie ma możliwości, aby się starło, czy odbarwiło. Uważam, że jakość bransoletek ze złotymi medalikami jest absolutnie nieadekwatna do ceny :( Absolutnie nie potępiam Lilou, ponieważ w dalszym ciągu jestem nimi zauroczona i chętnie zakupię kolejne, ale SREBRNE (!!!). To samo mogę polecić Wam. Więcej informacji o Lilou znajdziecie na ich stronie internetowej www.lilou.pl .
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Kiedyś chciałam zakupić sobie bransoletkę Lilou jednak odwiodła mnie od tego pomysłu znajoma przestrzegając, że wysokie ceny Lilou nie przekładają się niestety na jakość ich biżuterii.

    OdpowiedzUsuń