czwartek, 10 listopada 2011

Moje miejsce na Ziemi

Cześć! Czy Wy też cieszycie się tak samo jak ja z tych trzech wolnych dni? :D Ja planuję wykorzystać tę wolność w 100%. Dziś przede wszystkim wyspałam się po długiej podróży, jaką odbyłam wczoraj. Obecnie jestem na Mazurach u babci i dziadka (czy to nie cudowne, że ludzie mogą przeżyć ze sobą ponad 40 lat?). Cóż... może moje dzisiejsze dokonania nie zmieniły świata na lepsze, ale miło spędzam dzień. Wieczorem mam zamiar jeszcze urządzić wraz z wujkiem (który nota bene jest ode mnie starszy o 10 lat i świetnie się dogadujemy) maraton filmowy :D Oprócz tego koniecznie muszę spotkać się z moimi przyjaciółkami, z którymi spędziłam dzieciństwo. Nigdy nie możemy się nagadać :D 
Uwielbiam być tu - na Mazurach, ponieważ zawsze będą mi się kojarzyć z beztroskimi szczenięcymi latami, kąpielami w jeziorach i moimi pierwszymi zauroczeniami ;p. Śmiało mogę nazwać je moim miejscem na Ziemi, do którego zawsze chętnie wrócę. Życzę miłego weekendu. Buziaki!



PS Zachęcam Was do głosowania na Mazurskie Jeziora w plebiscycie "7 Nowych cudów Natury" :) Możecie to zrobić na www.new7wonders.com (wybieramy język polski) lub wysyłając SMS (więcej info na www.mazurycudnatury.org ).

1 komentarz:

  1. Patriotycznie zagłosowałam na Mazury :) niestety nigdy nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń